2013. szeptember 5., csütörtök

Újabb díjak

Meg kell mondjam, Névtelen Senki és Sandra Blake annyi díjjal halmoznak el, hogy csak keresem a fejem, és gondolkozok, hogy miért. De nagyon szépen köszönöm nekik, tényleg igyekszek majd ezentúl még jobban nekiállni a blogom frissítésének, hogy valóban méltó legyek a díjakra!:)

Lássuk akkor őket:


Szabályok / Válaszok:

1.) Tedd ki a képet!:
    Kész :)

2.) Írj 11 dolgot magadról!:
Nem szeretek iskolába járni :,D
Mostanában egyre inkább a kedvencemmé vált Isaac Asimov.
Mindig is szerettem a kígyókat :)
Néha nagyon undorodok magamtól, ha például önző vagy irigy, esetleg féltékeny vagyok.
Noha próbálok nem túl szigorú lenni magammal, gyakran nem sikerül...:3
Nem szoktam hazudni, mindig igyekszek egyenességre és őszinteségre törekedni.
Imádok aludni és álomnaplót vezetek az értelmesebb, engem jobban megfogó álmaimról ^^
Szeretek rajzolni és írni~
Gyűlölök takarítani :D
Hihetetlenül lusta vagyok, ha valami nem érdekel.
Imádok szerepjátékozni és cosplayelni ^^

3.) Válaszolj!:
    - Eddig, hogy telt a nyarad? Jól, de gyorsan, alig tudtam bármit is csinálni :,<
    - Mennyi blogotok van? Három, de abból egyet használok már csak. Régebben volt még egy blogol-on, :)
    - Van/volt olyan könyv, ami nagy hatással volt rátok? Sok ilyen könyv van ^^
    - Címe? Legyen akkor Szergej Lukjanyenkotól a Nappali Őrség :)
    - Voltatok már külföldön? Igen, volt szerencsém :)
    - Ha igen, hol? Olaszországban, Ausztriában és Erdélyben :)
    - Kedvenc sorozatod? Született feleségek meg persze az animék <3
    - Szoktál cikis helyzetekbe kerülni? Ki nem?:,D
    - Ha igen, milyen időközönként? Gyakrabban, mint szeretném :,<
    - Kedvenc évszakod? A tavasz, mert akkor születtem~
    - Szereted a gyümölcsöket? Igen, nagyon is :D

4.) Kérdések!:
    - Vannak testvéreid?
    - Mikor szoktál dühbe gurulni?
    - Szereted a krimiket?
    - Mi a kedvenc filmed?
    - Sok blogot követsz?
    - Mi szokott elgondolkoztatni?
    - Optimistának vallod magad?
    - Szoktál szomorú/vidám filmeken sírni?
    - Mennyire vagy tisztában a saját érzelmi világoddal?
    - Érdekel a "divat"?
    - Milyen zenéket kedvelsz?

5.) Aki(k)nek küldöm:



és a másik :3


1.) Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést, és tedd ki a
     fent látható képet!
2.) Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3.) Összesen öt személynek kell továbbadnod!
4.) Ezt egytől-egyik át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5.) A díjat visszafelé nem lehet adni! (Annak nem adhatod, akitől kaptad,
     viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)

Kérdések / Válaszok:

- Mi a keresztneved, hogyan becéznek? - Kata, Kati, Nezumi/Nezu, Jigoku, Lyra :)

- Melyik dalon tudsz igazán sírni? - Több ilyen is van, igazából az érzelmi állapotomtól és a dal szövegétől/hangzásától függ ^^

- Félsz a sötétben? - Nem, de természetes tartás van bennem :)

- Szerelmes vagy valakibe? - Még sosem voltam, de el tudom képzelni, milyen lehet ^^

- Mi volt a legcikisebb dolog, ami eddigi életedben történt veled? - Az olyan ciki volt, hogy nem vállalom fel :,D

- Gondolatban öltél már meg valakit? - Igen, de vagy fiktív szereplőket, vagy csak ha nagyon mérges voltam. Élőben hacsak nem valamelyik szerettem vagy az én életem múlna rajta, ilyenre nem kerülne sor :)

- Szerinted a péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent? - Szerencsét hoz, több családi esemény is bizonyítja nálunk :D

- Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el? - Persze :)

- Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel? - Nem, mivel ez a személyiségem szerves része :) És ízlések-pofonok ^^

- Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál? - Csak egyszer, még elsőben talán, azóta sosem :)

- Mi tennél, ha hirtelen híres lennél? - Furcsa lenne, nem tudnék mit kezdeni a helyzettel :)

- Szoktál álmodozni? - Mindig, bárhol, akármikor és akármeddig képes vagyok rá, és nagyon élvezem ^^

- Járnál Chase Crawforddal? - Nem ismerem, így nem hiszem :3

- Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány neveik? - Még nincs tervben számomra gyerek, mivel korban sem vagyok és párom sincs, de ha megtalálom az igazit, majd vele megtárgyalom :D

- Adni vagy kapni jobb? - Önző vagyok, kapni :D De adni is, mert így érzem helyesnek és mert jó mások boldogságát látni ^^

- Titkom? - Van, mint mindenkinek :)

- Bakancslista? - Nincs az a lista, ami ilyen hosszú tudna lenni :,D De talán idővel rövidül majd, ha pár dolog sikerül... ^^

- Akiknek küldöm?



Köszönöm még egyszer nektek, igyekszem meghálálni és kiérdemelni!!:)

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igen, tudom, még korábban valahol nálad azt hiszem beszéltük is, hogy milyen fontosak meg ihlető hatásúak, ha jól emlékszem akkor mint nekem Rémálmot, neked is egy álom ihlette a regényedet, nem?:D

      Törlés