2013. augusztus 19., hétfő

Búcsú - egyperces

Úgy fáj. Olyan iszonytatóan erős a kín, ami szétárad a testemben, hogy teljesen letaglóz. Kegyetlenül ég és lüktet, megbénít. Csak fekszem és vergődöm, amit te teszel, mégis jobban megrémít. Miért szólongatsz állandóan a nevemen? Miért hullatod fénylő könnyeidet, miért kérsz bocsánatot? Ugyan miért búcsúzol tőlem ilyen forró öleléssel? Hiszen én mindig... veled... leszek...
(2013.04.16.)

 
 
A fenti egyperces szintén a Kulcslyukak c. kis füzetkémbe írtam, és akaratlanul is ez a korábban a gépemre lementett Hetalia fanart jutott róla eszembe, ezért is ezt tettem be hozzá. És persze a korábban kapott díjról sem feledkeztem meg, csak gondoltam előtte még hozok valamit, és persze előkészítem a Natalie előtörténetének következő részét is, bár az már bőven lány-lány szerelem lesz, de arról írok majd előtte egy figyelmeztetést, nehogy valakit hirtelen érjen :)

4 megjegyzés:

  1. Szia! :) Szeretnék adni neked valamit, gyere a blogomba! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm, meg is néztem meg írtam is hozzád. Nagyon meghatottál vele, nem győzöm majd megköszönni!!:)

      Törlés
  2. Hali! :D Remekeltél, mint mindig. Tetszenek ezek az egypercesek - meg a többi is. <3
    Most nézem, hogy mindketten rendszeres olvasói vagyunk a másiknak, de nincs linkcserénk... (Lehet, hogy már kértem, de nem emlékszek rá.) Szóval benne lennél? Lécci nálam válaszolj, hogy tudjam biztosra. :)
    Puszi: Sandra! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)

      Köszönöm szépen a véleményt és hogy írtál. És köszönöm az ajánlatot is, még nem beszéltünk róla, de örülök, hogy jöttél és írtál vele kapcsolatban, hát persze, hogy benne vagyok!:D Ki is teszlek és írok akkor hozzád is ^^

      Törlés