2013. április 18., csütörtök

Egyetlen kívánság - egyperces


Halk zongoraszó. Lassú, ügyetlen, de annyira békés. Mintha csak egy pillanatra bepillantást engedne a mennybe, ahol minden olyan idilli, könnyed és tökéletes. Mintha saját magát játszaná a dal, és nem a te kezeid lennének. Mintha a zene angyala a füledbe súgná a következő hangot, mintha meg is fogná a kezed, és a megfelelő billentyűre vezetné az ujjaidat.
És mi ez az érzés? Talán boldog lennék csupán ennyitől? Attól, hogy nézlek és hallgatlak? Mit jelenten mindez? Hogy hevesebben ver a szívem, mikor a dalt játszod, mert olyan érzésem van, mintha nekem játszanád. Mintha a zongora is csak nekem szólna ilyen hangosan, de mégis vékonyan és könnyeden. Pedig tudom, hogy ez nem igaz. Mindig is tudtam, hogy a te szíved nem lehet az enyém. De akkor mégis miért nem fáj? Miért nem szorul össze a gyomrom és miért nem törik apró szilánkokra a szívem? Talán azért lehet, mert olyan boldogan nézel arra, akit igazán szeretsz. A gyönyörű, sötét szemeiddel... mintha csak az éjszakát nyitnád meg neki. Elég rád pillantanom, és szinte érzem, ahogy felmelegít a tekinteted. Nem tudok haragudni rád, de rá sem. Csak azt szeretném... ha boldog lennél. Hogy a szíved csordultig teljen örömmel, és bánat ne férkőzhessen hozzád sose. És ha a másik ezt megadhatja neked, nincs jogom közétek állni. Csak annyit tehetek, hogy támogatlak a háttérből. És nem kérek semmit. Vagyis... mégis. Szeretném, ha ugyanilyen vidáman játszanál nekem néha a zongorán, hogy úgy érezzem, része vagyok az életednek.
(2012.12.19.)


Az egyperces, mint látható, még tavaly íródott, EZ a szám ihlette, de a suli meg minden annyira összegyűlt, hogy csak most tudtam feltenni :/ Remélem, hogy ezentúl vissza tudok térni rendesen, mert már nagyon a végemet járom >< 
Pár változtatás: a Love is in the air- szettet átneveztem Sweet Misery-nek, szerintem találóbb lesz rá, az előző úgyis amolyan random cím volt és ideiglenes, amíg meg nem találom az igazit. Most pedig eljött ennek az ideje :) Valamint hamarosan (ha minden jól alakul ><) fel fogom tudni tenni Natalie történetének első fejezetét, hogy valami élet is legyen már itt végre.:) Igyekszek valahogy változtatni a dolgokon, hogy még ha nem is naponta, de legalább egy héten egyszer fel tudjak jönni frisset feltenni, meg hogy Névtelen Senki regényét is folytathassam meg itt is tudjak reagálni, ha úgy van :) Úgyhogy igyekszek elkerülni, hogy megint ilyen radikális módon eltűnjek, de amíg a nyár be nem köszönt, sajnos marad ez a ritkás feljövetel :/ Bocsánatot szeretnék kérni mindenkitől, aki folyton nézelődött föl és élet szikrányi nyomát se találta!:< (Főleg Névtelen Senkitől, nem akartam fölöslegesen váratni meg zavarni a hirtelen eltűnésemmel D:)

6 megjegyzés:

  1. Vééégre megvagy! :) Gondoltam, hogy behavaztál a suli miatt, meg olyan is eszembe jutott, hogy vagy bekrepált a géped, vagy eltiltottak. :D De most megnyugodtam. :)
    Nagyon szép ez az egyperces, bár szomorú, ahogy szenved szegény a lemondás miatt. :( A zene is szép. Mindig is meg akartam tanulni zongorázni, de eddig még nem jött össze. Na, majd egyszer.
    A sztorimmal egyébként én sem haladok. Valamelyik nap tudtam alkotni valamit hozzá hónapok óta, igaz ez is csak némi vázlatigazítás volt. :)
    Kitartást a sulihoz meg az elhavazós mindenhez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, "csak" az iskola hibája volt :< Életemben nem volt ennyi sulis program, dolgozat meg miegymás, mint mostanság... >< Bár azért igaz, apa sem kímél minket, de ez a mostani nagy elhavazódás sulis eredetű főként :/
      Köszönöm, örülök, hogy tetszik :) Amúgy én is szeretnék megtanulni zongorázni meg talán hegedülni, ez a kettő hangszer valami csodaszép hanggal rendelkezik :) A többi is, de ezek különlegesebbek számomra, ezért is lehet, hogy ez a harmadik egyperces, aminek az ihlető zenéjében zongoraszó szerepelt x,D
      Ige, láttam a blogon is, hogy te is kevesebbet voltál... lehet valami a levegőben, hogy nem haladunk ^^"
      Köszönöm szépen, neked pedig szép estét és ihletet a folytatáshoz!:D Nehogy idő előtt beérjem a regényedet, vagy hallgathatod, ahogy jövök mindig hisztizni új fejezetekért!:,,D

      Törlés
  2. Szeretem a hegedűt is, de inkább megkímélem a környezetemet. Ezért nem fogok dobolni sem. XD Egyébként van egy - szerintem - nagyon tehetséges csaj, szeretem: http://www.youtube.com/watch?v=aHjpOzsQ9YI Ezzel a dubstep betéttel szerintem jó párosítás. :)
    A levegőben egész pontosan hó volt, ami miatt nem haladtam én sem. :D Nagyon ki voltam tikkadva, és épp ezért az ihletem se jött. Most egy kicsit nyugodtabb időszakom következik, amit jó lenne kihasználni. Eszembe jutott az is, hogy az eddigi feltett részeimet feltenném blogspotra is, hátha többen olvasnának, bár nem tudom, ez mennyire jó ötlet. Nekem nincsenek képeim, nincs rövid tartalmam, nincsen rendesen fejezetekre szedve, azaz nem tudnék olyan szép blogot csinálni, mint amiket itt láttam. Nem tudom. Neked mi a véleményed? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Váó, ez a lány tényleg tud!:D Nagyon tetszett a videó, köszönöm, hogy megmutattad :D
      Ó, igen, ez az időjárás egyszerűen kikészít...-.- Most is, egyik nap van 30 fok és majd megsülünk, másnap meg alig van 10 és össze-vissza fagyunk, beteg is nálunk mindenki :<
      Szerintem nagyon jó ötlet, hogy legyen blogspot-os blogod, szerintem sokkal jobb a kezelőfelülete és egyszerűbb is használni :D

      Törlés
  3. Szia! :D Ha végre idejutsz, akkor nézz be hozzám (van már blogspotos blogom is http://cimesincsen.blogspot.hu), mert vár rád valami! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be is néztem, fantasztikus lett a blog!^^ Nagyon tetszik benne minden, a színek az elrendezés.. nagyon hangulatos, gratulálok hozzá. :D Na megyek is, megkeresem a meglepimet :,,3 Meg akkor megváltoztatom az url-edet a linkjeimnél is :D

      Törlés