2012. október 13., szombat

Szavak - egyperces

Mondatok. Szavak... betűk egymás mellett, amik végül kerek egésszé állnak össze, és jelentéssel bírnak. Hatalmat adnak. Aki használni tudja a tudását, akár egyetlen szóval hegyeket omlaszthat, háborúkat nyerhet meg. A tudás ismerői reményt adhatnak vagy emberi életeket tehetnek tönkre, változásokat hozhatnak. Nagy felelősség ez, és figyelni kell ezért minden egyes kimondott szóra.
(2012.05.19.)

Igen, enyhén szólva is eltűntem... jó rég jelentkeztem utoljára. Ennek az iskola az elsődleges oka, főleg, hogy ezentúl mindent bele kell majd adnom, hiszen tizenegyedikesként már nagyban befolyásolni fogja a tanulmányi eredményem a felvételi pontjaimat, és ahova menni szeretnék (ELTE japán szak), enyhén szólva  a csillagokat is le kell majd hoznom az égről, hogy bejussak. ^^" De azért majd igyekszem nem nagy kihagyásokkal jelentkezni.
Rémálommal nem igazán haladtam előre (pár oldalam már van a következő fejezethez, de nem sok). Ennek több oka is van, először is egyfajta ihlethiány - tudom, hogy hogyan fog végződni a regény, már most, meg pár fontosabb állomást, de még jobban meg kell alkotnom a világot és a karaktereket ahhoz, hogy ténylegesen tudjak haladni. Aztán mivel ugye light novelnek szánom a történetet... igen, rajzok is kellenének, dolgozom azokon is. :3 Meg úgy mostanában egészen rákaptam a rajzolgatásra is (már ha van rá időm...), elkezdtem egy képregényszerűt (cyberpunk yaoi) is, majd meglátjuk, hogy miként fogok haladni vele. ^^
Gondolkozom amúgy azon is, hogy esetleg rajzokat is tegyek fel az irományok mellé, de akkor meg a deviantArt-os fiókom válna egy picit fölöslegessé. Majd linkelek onnan legfeljebb :)
És dolgozom a Rémálombeli karik adatlapjain!:D (Hehh, a főhősnőn kívül kb. mindenkit megrajzoltam már...^^")


18 megjegyzés:

  1. Tényleg el vagy tűnve (jó magyarosan), de mindent a cél érdekében. ^^ Egy kalappal mindenhez, amit el akarsz érni. :) Ja, a rajzokra meg kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
  2. Mikor fogod folytatni a történetet?
    Már nagyon kíváncsi vagyok:)

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretnék már újat ólvasni:(

    VálaszTörlés
  4. Ó, köszönöm, hogy ilyen sokat írtál, hát most a szokásosnál is jobban el voltam tünedezve D: Sajnos bejött a történelem OKTV-től elkezdve mindenféle hülyeség... például bekaptam egy hetes gépeltiltást is, többek között :,D Komolyan, lassan rászokok majd az esti imádkozásra, hogy ne tűnjek már el ennyire :,D (Huhh, a lektorommal inkább nem is akarom tudni, hogy mi lehet az egyetemen O.o")
    Rémálom legújabb fejezetéből kereken semmi sincs még, amit felmutathatnék (na jó, másfél oldal begépelve meg úgy három oldalnyit körmöltem már)... de remélhetőleg hétvégén több időm lesz, és akkor komolyabban neki tudok állni a folytatásnak, annyira tervem, behozandó karakterem meg trutyikavarásos ötletem van, hogy egész életemben írhatnám a sztorit, akkor se végeznék x,D Meg már nagyon zavar, hogy így be vagyok állva :< Addig is még egyszer nagyon köszönöm, meg hoztam is neked olvasnivalót, remélem tetszeni fog!:)

    VálaszTörlés
  5. Hát megvagy! *_* Csak hogy tudd, a négy kommentből kettő vagyok én. Vannak itt titkos rajongók is, látod. :D
    Örülök, hogy nincs semmi baj, és "csak" a suli szív le ennyire. Mindegy, én türelmes típus vagyok, ha arra érdemes dologról van szó. ;) Az új írást pedig még ma vagy holnap elolvasom, csak most épp egy könyvet fejezek be. :) Örülök neked! :*

    VálaszTörlés
  6. Ó, igen, végre visszatértem, sajnos ki tudja meddig... de pozitív vagyok, mostanában amúgy is nagyon ideges voltam, és most úgy néz ki, hogy jobb lesz az időbeosztásom, és mindenre fogok tudni időt szakítani, ami fontos nekem :)
    Ó, azt hittem mind a négy te vagy, csak az utolsó két alkalommal nem jelentkeztél be, vagy hasonló. Hát akkor köszönöm nektek, két másik, ismeretlen kommentelő!!:) (Vagy akár egy kommentelő, aki kétszer is írt :,3)Köszönöm, nagyon örülök, hogy olvasásra érdemesnek találod az írásaimat, nagyon jól esik ^^ És köszönöm előre is, hogy el fogod olvasni!:) És szabad tudni, hogy milyen könyvet olvasol éppen?:3

    VálaszTörlés
  7. Jack Londontól a Martin Edent. Eszembe se jutott volna, de említették az újonnan kitalált álnevem kapcsán, hát megkerestem. Nem bántam meg. :) Kicsit Dorian Gray-es feelingem van a főszereplővel kapcsolatban, bár itt merőben más dolgok történtek, más irányban változott, és azt hittem, a Dorianes lélekútnál nincs is jobb. Nos, nem mondom, hogy ez jobb, de nem tudnék választani a két könyv között. Hol vagyok én ezektől, édes Istenkém... Ilyenkor mindig összemegyek mikroszkopikusra. :(

    VálaszTörlés
  8. Érdekesnek tűnik, gyorsan utánanéztem.:) Újonnan kitalált álnév?:D Miről maradtam le?:3
    Ó, ha tudnád, hogy nekem milyen gyakran van ilyen érzésem D: Elég az itthoni Galaktikákból két sort ovlasnom, és már is sír a szívem, hogy miért nem vagyok egy Kuczka Péter... de vagy egy tucatnyi jó írót mondani tudnék. Mindegy, azért ösztönözni is szoktak (amellett, hogy elkeserítenek x,D), így azért picit könnyebb is. Meg tényleg magam és mások szórakoztatására írok, így érzem jól magam (elismerésem azoknak az íróknak, akik nyomás alatt tudnak írni, én képtelen lennék rá). Aztán közben azért talán fejlődök is :D Te viszont igenis nagyon jó vagy, gyakran a hideg futkos a hátamon, úgy tudsz írni!:) Tehát fölösleges mikroszkopikusra összemenned, mert imádlak olvasni, és szerintem ezzel sokan vannak így ^^

    VálaszTörlés
  9. Évekig úgy hittem, hogy az lesz az álnevem, ami. Aztán mégsem. Valamelyik nap megvilágosodtam, de ki tudja, lehet, hogy pár év múlva még világosabb lesz. :D
    Én sem tudnék kényszerből írni. Pl. van az a jó oldal, a Penna, de képtelen vagyok bármit is összehozni rá. Egyszerűen leblokkol az agyam, ha megadott témában, megadott hosszúságú dolgot kell írnom. Nem megy. Nem is erőltetem, inkább csak ámulok, hogy egyesek miket rittyentenek, kirázzák a kisujjukból, én meg... Áh. :S
    Nagyon szépen köszönöm a dicséretet ismét, igazán jólesik. :) Azt észrevettem, hogy valóban fejlődtem az első történetem óta, de amikor hivatásos írók műveit látom, az is szembetűnik, mekkora a szakadék. :( Hosszú út áll még előttünk. :)

    VálaszTörlés
  10. Ó, most megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok olyan , aki képtelen adott témában írni :D Néha kész csodának tartom, ha képes vagyok irodalomra egy műelemző esszét összedobni... ^^"
    Ó, első történet?:D Mik ki nem derülnek! Nem is tudtam (na jó, azért sejtettem), hogy van másik történet, lehet róla többet tudni?:D
    Nem baj, hosszú út, de ahogy Dante mondaná: "Jobb egy társsal a sötétben, mint egyedül a fényben!". Nekem van időm, gondolom te se sietsz, majd végigjárjuk együtt, szerintem könnyebb is lesz így :)

    VálaszTörlés
  11. Sokadik első, igen. Addig csak nyomi novellákat meg meséket írtam, aztán megpróbálkoztam egy regényfélével, ami 3 hónap alatt megíródott, majd újabb 3 hónap alatt írtam egy folytatást, aztán szenvedtem egy évig egy harmadikkal, és az lett a legjobb. Összességében azonban egy lehetetlenül kezdetleges trágyalé. XD Csupa banga párbeszéd, jáj! Majd később írok róla, de most rohanok lemosni a hajamról a színt, mielőtt zöld lesz. :D

    VálaszTörlés
  12. Hú, szerintem biztos izgalmas és érdekes, szívesen elolvasnám majd azt is ^^ Biztosan nem olyan rossz, mint amilyennek beállítod :D Váó, másfél év alatt 3 regény?:O Nem semmi, én Rémálmon simán ülök annyi ideje, és még semmit se csináltak szinte x,D
    Jó, menj csak, nem örülnék, ha miattam zöldülnél meg :,,3

    VálaszTörlés
  13. Nem lett zöld. :D
    Igen, olyan hamar megírtam, de meg is látszik. Tényleg nagyon béna, nem álszerénységből mondom. Viszont a terveim közt szerepel, hogy átdolgozom. Nagyon hosszú lenne leírni a teljes sztorit, hiszen összefüggések sorban derülnek ki, de a leglényegesebb lényeg: adott egy csodakő, amit anno egy idióta hozott létre a saját akaratából egy tanulókristály segítségével, csak mert unatkozott. Tragédiák történtek, nem részletezem, a kavics útnak eredt a bolygóról (ja, mert ez egy másik bolygó), hogy beteljesítse, amivel a megalkotója elátkozta. Pusztulást visz, ahová ér, de nem az ő hibájából, hanem azokéból, akik kértek tőle valamit (mivel az átka része kívánságok teljesítése, de ez is feltételes, ezt se taglalom most). Telik az idő, lepottyan a földre, épp akkor születik egy kislány, hopp, az átok egy másik része is teljesül, a csajszika földöntúli erejű lesz. Aztán jönnek ellenségek, meg daliás pasasok, meg gyilkosok, meg egy halom dolog kiderül. Ez az első kötet. Maga a háttérsztori nincs leírva, azt a kavics őrzője meséli el. Jaj, de bonyolult lett. :O
    A 2. az első történet végétől folytatódik a nagy csata után, happy mindent, de kiderül, hogy nagy a baj. Nem részletezem, a kavics visszaröppenti a csajt a múltba egy idegen bolygóra, mert csak. :D Csaták, drámák, hazatérés, csaták, drámák, happy end.
    A 3.-ban meg kiteljesedik az átok, és egy jókora utazás történik a kavics szülőbolygójára.
    Remélem, most ebből ugyanúgy nem értettél semmit, ahogy én. XD

    VálaszTörlés
  14. Jól hangzik, és úgy gondolom, hogy a lényeget kiértettem belőle :D De tényleg érdekelne, tehát ha nem szégyelled elküldeni, tudod az e-mail címem, de ha úgy gondolod, hogy inkább átdolgozod majd a jövőben (és nem szeretnéd átküldeni, na), semmi gond, megértem :D Meg tudok várni, csak most nagyon kíváncsi lettem :D Szeretem a happy end-es, csatás-drámázós fantasykat ^^

    VálaszTörlés
  15. Elküldöm, miért ne küldeném, vállalom a régi bénázásaimat is. :'D Aztán majd elolvasod akkor is, amikor kijavítom, de az még nagyon soká lesz. :) Előre szólok: tényleg béna. Olyan általános iskolás szint. Csak arra kérlek, ne mutasd meg senkinek. :)

    VálaszTörlés
  16. Húúú, köszönöm ^^ És megígérem, nem látja meg senki, meg jobb is ha hallgatok, mert a végén még meg kell, hogy ölj ;D

    VálaszTörlés
  17. Nincs mit, én köszönöm, hogy képes vagy vállalni az agyleszívást. :'D Ez pdf-ben megy, és előre is bocsánat, ha a fejezeteket elválasztó csillagok összecsúsztak, de úgy másoltam át egy új dokumentumba, és fuccs a tördelésnek. :) Egyelőre az első kötetet küldöm, és ha azt túlélted, akkor majd megy a második is. :)

    VálaszTörlés