2012. augusztus 14., kedd

Sárkányszárnyakon - egyperces

Repülök. Szállok a táj felett, át vízen és hegyeken, a szelet és a szikrázó nap sugarait érezve a pikkelyeimen és óriási fekete sárkányszárnyaimon. Csodálatos érzés idefent lenni! Szikrázni, szinte égni a belsőmben gyulladt boldogságtól. Enyém ez a csodálatos világ!
(2011.08.17.)
Nem tudom, ki hogy van vele, de én egyszerűen imádok úgy egy-egy rövid gondolatsort írni, hogy közben zenét hallgatok. Gyakran szoktam amúgy is, imádom azt a sokféle érzést és gondolatot, amit egy-egy zeneszám kelteni tud bennem. És nekem is ez a célom: érzéseket kelteni. Akár rosszakat, akár jókat... de mi lehet egy író célja, ha nem ez? Reakciókat kiváltani valakiből? Teremteni? Én csak ezt szeretném, és talán egyszer tényleg sikerülni fog... addig is, érzéseket keltek magamban, és próbálom a szavak segítségével valahogy másoknak is elérhetővé tenni mindezt.(: A kép feletti pár sort EZ a szám ihlette~

13 megjegyzés:

  1. Szinte csakis zenére írok mindig. :) Az egysorosodhoz tényleg totál passzol a zene. :D

    VálaszTörlés
  2. Én általában zene nélkül szoktam, de ezeket a csökevényeket mostanában inkább zenehallgatás közben. ^^ Örülök, hogy te is úgy érzed *o*

    VálaszTörlés
  3. Remélem, most már én is tudok megjegyzést írni neked. :)
    Én csak és kizárólag zenére tudok bármit is írni, mert megnyugtat és ihletet ad. :)
    Nagyon jó. :)

    (új blogom van, de a T.Mesék blog megmaradt. :))

    VálaszTörlés
  4. Ó, szia, köszönöm, hogy írtál. ^^ Majd megnézem az új blogodat, aztán módosítom a linklistámat :D Ó, mindenki zenére ír, csak én nem?xD

    VálaszTörlés
  5. Bocsánat csak gondom akadt kicsit az előző bloggal. :) Remélem nem nagy gond. :) Amúgy meg nem kötelező zenére írni, hiszen a hangok amik éppen (vagy nem) körülötted folynak pontosan elegek tudnak lenni. :)

    M. Cukorka. :)

    VálaszTörlés
  6. Ugyan, semmi gond, nekem csak két kattintás ám ^^ Én általában csak egypercesre szoktam hallgatni, ha hallgatok, amúgy csak úgy rám jön, leülök és akkor írok, fel se állok :,3

    VálaszTörlés
  7. Elolvastam az összes egypercest, és meg kell, hogy mondjam, nagyon irigyellek. Én képtelen voltam és vagyok ilyen rövid, összeszedett gondolatok megörökítésére. Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  8. Jézusom, mindet?:D Mondjuk igaz, elég csutkák, de ez akkor is szép teljesítmény, nagyon köszönöm!^^ Ne hozz zavarba, ezekre a kis csökevényekre mindent lehetne mondani, csak azt nem, hogy összeszedettek >3< Nagyon köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  9. Igazából kb. negyed óra volt... :D Valamiért gyorsolvasó vagyok. A New Moon anno 4,5 óra volt. XD

    És hidd el, én összeszedettnek érzem. Olyan teljesnek. :)

    VálaszTörlés
  10. Hová vagy így eltűnve (jó magyaros fogalmazásban)? :O :)

    VálaszTörlés
  11. Na, akkor tényleg gyorsan olvasol :D Meg amúgy is olyan kis csutkák...:)
    Voltam egyik nap a budapesti Cosplayer expon, meg lementünk egy napra a Balatonra, és levegőt venni alig volt időm :D De most úgy tűnik, hogy már csak egy esküvő van hátra, és több egésznapos programom nem lesz, és tudok végre haladni majd az olvasásoddal *o*

    VálaszTörlés
  12. Milyen legyen egy egyperces, ha nem "csutka"? :)
    Na, akkor mozgalmas napjaid voltak. :D CP-n mi voltál, vagy csak úgy mentél? :)

    VálaszTörlés
  13. Igaz :,D

    Igen, bár éveztem is, csak eléggé olvasáshiányom lett a végére :,D Életem első conja volt amúgy, és nem öltöztem be senkinek, de majd legközelebb...:D

    VálaszTörlés