2011. szeptember 3., szombat

Imádlak... - egyperces

Imádom nézni, ahogy táncolsz. Ahogy maxra nyomva a hangerőt, az én dalomra riszálod magad. Mint egy mocskos kurva, vongalas, rázod mindenedet, az én hangomat a fejedben hallva...Szép vagy. Imádom, mikor sötétre sminkeled magad, mikor kihúzod a szádat feketére, és én a mocskos csókjaimmal szétkenhetem a sminket az arcodon. Imádom a szíjas bőrgönceidet, szeretlek bennük látni. Szeretem a hangot, amit kiadnak, mikor magadra húzod őket, vagy éppen én szabkodom le rólad, mert már nem bírok magammal.
Imádom a közelséged, ahogy kéjesen a nevemet nyögdösöd, a vállamba harapsz és sikoltozol...
Imádlak kínozni.
(2011.07.23.)

Hát, igen, hozom a formám..:,,D Mondjuk EZT a számot hallgatva szerintem még ha nem is pont ilyen, de talán... hasonló gondolatok juthatnak eszébe a hallgatóságnak.^^ (Vagy csak én vagyok ilyen elvontan perverz?:O x,D)
Mostanában amúgy egészen belejöttem a zenére való írogatásba, sokkal... könnyebben kijönnek belőlem a dolgok, mintha... mintha nem így csinálom ˇˇ.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése