2011. március 16., szerda

Damno fejével -egyperces

Az Úr küldött, az Ő Angyala vagyok. Azt a küldetést kaptam, mikor 17 voltam, hogy tisztítsam meg eme fertőzött és bűntől romlott világot. Tehát nem haboztam életemet csakis e nemes célnak szentelni. Már több, mint 22 embert váltottam meg (Damno úgy "váltja" meg áldozatait, hogy lassú kínzással megöli őket, hogy azok megszabadulhassanak bűnös testüktől, és a Mennybe juthasson a lelkük.), de az emberek mégis ellenségnek, bűnözőnek tekintenek, jelenleg hétszeres életfogytiglanra ítélnének, ha elkapnának. Csakis azért, mert e szegény, ostoba nyáj nem érti, mekkora jót teszek velük. Talán, ha már nem leszek, felfogják cselekedeteim okát, mint Jézusét is. Addig is, vár még egy megváltandó lélek a pincémben...
(2010.11.18.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése