2011. február 19., szombat

Magyarázat- egyperces

-Ősöreg vagyok már. Egyidős vagyok a Földdel, s az emberiséggel. Ott voltam a piramisok építésekor, hódítottam Nagy Sándorral, és mindkét világháborúban részt vettem. Mondd csak, ifjú! Miért van az, hogy ti, emberek lejegyzitek a történelmeteket, mégsem okultok belőle? Sorra követitek el elődeitek hibáit úgy, hogy észre se veszitek, miket műveltek. Tönkreteszitek nemcsak magatokat, de magatok körül mindent. Miért vagytok ilyenek? Egyetlen okot mondj nekem, hogy miért tesztek ilyeneket!
-Egyszerű. Mert emberek vagyunk.
(2010.11.08.)





Mostanság annyira nincs időm belépegetni és olvasgatni...=/ Próbálom azért egy héten legalább egyszer frissíteni, de a neteltiltásom miatt ez elég nehézkes...^^"
Jelenleg futó projektek:
-Rémálom (2.fejezet)- majd fel fogom rakni az előzetest meg az első fejezetet is
-Ördögi karnevál (10. novellám)- épp a lektoromnál van másodszori átnézésen^^

Következőleg mikor jönni fogok, egy verskezdeményt fogok felrakni (életem első verse, egy hároméves jobbat írna...^^")

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése