2011. január 11., kedd

Kezdés:3

Nos, hol is kezdjem...hát, az elején kéne, tudom. Ha kicsit beljebb jössz, és nem csak az ajtófélfámat támasztod, szívesen bele is kezdek. Jól, van, ott a szék, foglalj csak helyet...
Hé! Mért vágsz ilyen savanyú arcot? Nem harapok, nyugi.

Tehát hol is tartottam? Ja, igen, a bevezető...Köszi, hogy szóltál. Nos ezt a blogot elsősorban az írásaimnak, és minden, számomra közel álló dolog nyilvántartása végett hoztam létre. Az általam írt dolgok teljesen "kész" formában vannak, a lektorom (köszi, Kharex!:3) átnézett mindent(:

Ezt a kis blogot amúgy az előző folytatásának, átdolgozásának írtam: http://www.lyrawyrmfire.blogol.hu/ (az utóbbi időben nagyon nehéz volt használnom, nehezen igazodtam ki rajta=/)

Tehát Kedves Barátom, nyugodtan nézz csak körül, szívesen látlak. Bármikor, bármilyen kérdés/kérés esetén szólj (e-mail és msn: cate21@freemail.hu), és rögtön a segítségedre sietek. Hisz én vagyok a házigadza, nem?(;


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése